Koalacuddeling!

De senaste två dagarna har varit skitkul! I måndags åkte vi till ett koala reservat med våra roomies: Laura, Wade, Justin och Luke. Vi såg kängrur, tasmanska djävular, näbbdjur, koalor, krokodiler, dingos och kakaduor.

Vi klappade och matade kängrur!!! Så fina :D:D:D:D:D:D


Jag tror vi råkade väcka en fågel med...


Och idag (tisdag) stack vi till stranden med Laura, Wade, Justin, Luke, en kanadenska, Tim, John-Marko och hans ragg. Stranden var en konstgjord strand, där de tagit en pool och täckt bottnen med sand. Det låter kanske lite konstigt men det var väldigt fint och mysigt där.


Och slutligen......VI KRAMADE KOALOR!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

dk
(Justin Alex Laura Didrik KOALA!!! Wade Patrik Luke

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ser ut som en nalle, haha :)

Hoppas ni har det bra!

Inte dags att börja jobba snart?



Kramar Camilla & Eddie

2011-10-25 @ 13:09:47
Postat av: Patrik

Vi har det finfint ;)

Letar jobb nu, men vi letar inte så seriöst :P



Kramar KOALOR och oss andra <3

2011-10-25 @ 13:13:34
Postat av: Rikard L

Häftigt,

kan jag inte få länka till bloggen från dittparlament.se?



Ha det bra!



Rikard

2011-10-25 @ 15:44:55
URL: http://www.dittparlament.se
Postat av: Ann

Söta! - koalerna alltså!! Kanske djurskötarjobb?

2011-10-25 @ 19:44:02
Postat av: Kangarooburgers

Rikard: Det är helt ok!

Ann: Tror det kräver rätt lång utbildning, men annars hade det varit kul!

2011-10-26 @ 04:53:57
Postat av: Anonym

Tjenare gänget, det verkar vara en guldgruva av bra upplevelser där nere! Frågan om ni har det bra kan jag nästan skippa helt med tanke på alla härliga poster på er blogg.



Patrik, I digg yo´ style utan skägg, trimmat skägg hade dock varit coolt. Jag läste om dubb-step-klubben, det måste ha varit en sjuk upplevelse och jag är så förbannat glad att ni har hittat ställen där nere som ni känner er hemma i. Ta hand om dig och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknade dig. Fukkin' hell brorsan, vi finns här när du kommer hem, annars får vi komma ner och ge dig ett kok stryk ;-)... Forever in my mind, Peace!

2011-10-26 @ 14:57:37
Postat av: Mazze

Tjenare gänget, det verkar vara en guldgruva av bra upplevelser där nere! Frågan om ni har det bra kan jag nästan skippa helt med tanke på alla härliga poster på er blogg.



Patrik, I digg yo´ style utan skägg, trimmat skägg hade dock varit coolt. Jag läste om dubb-step-klubben, det måste ha varit en sjuk upplevelse och jag är så förbannat glad att ni har hittat ställen där nere som ni känner er hemma i. Ta hand om dig och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknade dig. Fukkin' hell brorsan, vi finns här när du kommer hem, annars får vi komma ner och ge dig ett kok stryk ;-)... Forever in my mind, Peace!

2011-10-26 @ 15:01:22
Postat av: mazze

Wierd! först vägrade inlägget synas... sen kom det två gånger! awkward

2011-10-26 @ 15:02:53
Postat av: Patrik

Mazze: Jag skulle ljuga om jag sa att du inte hade älskat det här ;) Sjukt trevligt folk, god mat, billig sprit: What more is there to life?!?!

Miss you too Nabroleon <3 Synd att Sverige är så långt bort =/

2011-10-27 @ 15:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0