Mojo Jojo adventure!

Sitter och käkar frukost uppe på vandrarhemmets tak nu. Cornflakes och bananer ftw!
Idag ska vi iväg och boka en "surfsemester" som varar 5 dagar. Vi åker från Sydney till Crescent Head, där vi stannar i 2 dagar och lär oss grunderna till att surfa och bara chillar med folk. Sedan bär det av till Spot X, Byron Bay och slutligen Brisbane.
Vi är inte säkra på när vi ska åka än, men inom en snar framtid kommer vi 3 nog vara rätt gryma surfarpojkar ;)

Peace out!
William street

Jävla kineser

Ja, då är vi i Australien!!! Och har precis fixat internetanslutning.
Vi tänkte först berätta lite om flygresan, som var vääääldigt trevlig *host*.
Allting började bra efter att våra familjer lämnade av oss på Kastrup. Resan till Amsterdam gick bra. Det tog ca 1 timme och sen var vi framme i knarkhuvudstaden av Europa :D Vi rullade av planet för att leta upp gaten till nästa flygplan så att vi visste vart vi kunde hitta den. Efter det gick vi och käkade pizza, vilket resulterade i att vi nästan missade planet till Guangzhou  (eller något annat random kinesiskt namn.)
Väl på planet märkte vi att ALLA var kineser och det var helt ok, för vi är öppensinnade...så naivt av oss. Det började med att Didrik inte fick sitta på sin plats för att en kinesflicka hade tagit hans plats och inte förstod engelska. Senare började lukten av pensionärsblöja och överkokta nudlar att sprida sig genom planet.
Kortfattat, det var skitäckligt och långtråkigt.
När vi anlände till Guangzhou var kl 5 (lokal tid). Flygplatsen var folktom och kvav. Efter att ha gått igenom 5 säkerhetskontroller beslöt sig en kinesjävel för att ta våra pass. Efter 40 minuter av att blivit ignorerade (en kvart innan vårt plan till Sydney avgick) kom en kvinna och drog oss runt hela flygplatsen och sen tillbaka till där vi stått och väntat på våra pass. Denna gången kom vi igenom kontrollen och hann precis på planet...jävla kineser.
På planet till Sydney sov vi alla mesta delen av tiden, så där finns inte så mycket att berätta om det.
När vi landade i Sydney kl 20:00 (lokal tid) gick vi och hämtade våra väskor (utan några som helst problem) och satte oss för att käka på McDonalds, det var helt ok. Sen tog vi en taxi till vårt vandrarhem, där vi sitter nu och ska snart gå på upptäcksfärd runt stan :D

Peace out yooo!!!!!!!!

Välkommen till min nya blogg!